loading...
هواداران تیفوسی پرسپولیس
محمد بازدید : 3 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

نترس؛ مگر من گفتم بترستعجب؟! رویانیان در پاسخ به اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر این‌که از رویانیان نمی‌ترسم اظهار داشت: بنده در طول خدمت خود کسی را نترسانده و از نظامی‌گری خود در حالی که پلیس بودم سوءاستفاده‌ای نکرده و همیشه فرهنگی برخورد کرده‌ام. این را همه می‌دانند و حال آقای فتح‌الله‌زاده! شما اگر از رویانیان ترسیدید احساس خودتان است. مگر من گفته‌ام فتح الله‌زاده از من می‌ترسد که چنین حرف‌هایی می‌زنید؟ اي كاش «حاجي» باشي نه «شواليه» مدیرعامل پرسپولیس همچنین گفت: فتح‌الله‌زاده عنوان کرده بود اگر جای رویانیان و پرسپولیس بودیم ۳ گل در دربی می‌زدیم؛ من هم گفتم ما ۳ گل را در ۱۰ دقیقه زدیم اما حالا مثل این‌که ایشان قضیه را جدی گرفته است. بنده نیز باید بگویم حرف‌هایم درباره انتخاب داور دربی و ضدامنیتی بودن آن ربطی به ایشان ندارد. با ایشان باید در حد خودش صحبت کنیم و درباره مسائلی که مربوط به خودش است. کاش فتح‌الله‌زاده همچون گذشته‌‌ همان «حاجی» باشد و از بنده‌های خدا نترسد اما مثل اینکه ایشان باورش شده «شوالیه» واقعی است و اینگونه ترس از بنده‌های خدا وجودش را گرفته است وگرنه ما کی گفتیم فتح‌الله‌زاده از ما می‌ترسد؟ چرا فتح‌الله‌زاده مدافع كميته داوران است؟ رویانیان در پاسخ به این سوال که منظور شما از ضدامنیتی بودن انتخاب داور دربی چه بود، عنوان کرد: خیلی واضح است و مشخص. ما که فوتبالی نبودیم اما فتح‌الله‌زاده که ادعا می‌کند فوتبالی است چرا این حرف‌ها را می‌زند؟ البته او حق دارد در مقام دفاع از کمیته داوران علیه ما مصاحبه کند چراکه می‌خواهد با این دفاع کردن‌ها راهی را برود که در گذشته رفته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مشکل اصلی پرسپولیس در سال های اخیر چه بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 6,894